کارت ویزیت هوشمند، یک کارت الکترونیکی است که اطلاعاتی مانند اطلاعات شخصی و تماس، آدرس شبکه‌های اجتماعی، خدمات، محصولات و سایر ویژگی‌های دلخواه صاحب کارت را به اشتراک می‌گذارد. کارت ویزیت هوشمند برای کسب و کارها، کارآفرینان، فعالان اجتماعی، متخصصان و هر کسی که نیاز به ارائه اطلاعات و معرفی خود دارد، استفاده می‌شود.

با استفاده از این کارت، فرد می‌تواند به سادگی و به سرعت خود را به دیگران معرفی کند و نیازی به چاپ کارت ویزیت‌های کاغذی ندارد. همچنین، کارت ویزیت هوشمند می‌تواند به عنوان یک ابزار بازاریابی موثر نیز به کار رود. با توجه به روند دیجیتالی شدن دنیا و افزایش استفاده از دستگاه‌های هوشمند، کارت ویزیت هوشمند الکترونیکی به عنوان یک جایگزین سبک و کارآمد برای کارت ویزیت سنتی مطرح شده است.

تله کارت، فراتر از یک کارت ویزیت

تله کارت امکانات و ویژگی‌هایی فراتر از یک کارت ویزیت هوشمند عادی دارد. تله کارت یک فناوری جدید است که به کاربران امکان می‌دهد تا با ارائه یک کارت، تمامی اطلاعات تماس و سایر اطلاعات خود را به اشتراک بگذارد.

تله کارت چگونه کار می‌کند

تله کارت یک کارت با کیفیت از جنس PVC و طرح شیک و جذاب است که از قابلیت NFC پشتیبانی می‌کند و همچنین یک QR Code دارد. این کارت حاوی لینک سایت اختصاصی شماست. مخاطبین با اسکن کردن QR Code یا نزدیک کردن موبایل به کارت و خواندن NFC وارد سایت اختصاصی شما می‌شوند.

سایت اختصاصی هر تله کارت 

همانطور که ذکر شد هر تله کارت یک سایت اختصاصی دارد. آدرس این سایت توسط شما مشخص می‌شود مثلا my.telecard.ir/reza می‌تواند آدرس تله کارت شخصی به نام رضا باشد. البته این آدرس یکتا است و نباید قبل از شما کسی این آدرس را انتخاب کرده باشد. سایت اختصاصی هر تله کارت حاوی اطلاعات آن تله کارت مانند تصویر، نام، اطلاعات تماس، توضیحات، شبکه‌های اجتماعی، مخصولات، خدمات و ... است. تمامی این اطلاعات توسط مالک تله کارت در هر زمان قابل ویرایش است.

اضافه شدن به مخاطبین 

سایت اختصاصی هر تله کارت حاوی یک گزینه به نام اضافه شدن به مخاطبین است. هرگاه کاربری بر روی این گزینه کلیک کند تمامی اطلاعات تله کارت در قالب یک مخاطب (Contact) به لیست مخاطبین موبایل کاربر اضافه می‌شود. در واقع کاربر با یک کلیک اطلاعات شما را برای همیشه در موبایل خود ذخیره می‌کند.

امکان اضافه کردن محصولات و خدمات در سایت اختصاصی

سایت اختصاصی هر تله‌کارت علاوه بر ویژگی‌های بالا به مالک تله کارت امکان شخصی‌سازی می‌دهد. مالک تله کارت می‌تواند اطلاعات محصولات یا خدمات خود، رزومه، توضیحات، نمونه‌کارها و ... را در سایت خود قرار دهد.

ثبت شما در گوگل

سایت اختصاصی هر تله کارت در گوگل ثبت می‌شود. در واقع شما در گوگل ثبت می‌شوید و با جستجوی نام تله کارت شما، سایت اختصاصی شما پدیدار می‌شود. این قابلیت که سئو (SEO) نام دارد برای تمام تله کارت‌ها فعال است و به محض خرید تله کارت انجام می‌شود.

کاربرد‌های کارت ویزیت هوشمند الکترونیکی

کارت ویزیت هوشمند الکترونیکی، که به طور کلی به عنوان کارت ویزیت الکترونیکی نیز شناخته می‌شود، دارای کاربردهای متعددی است که می‌توان به برخی از آنها اشاره کرد:

معرفی سریع خود

با استفاده از کارت ویزیت هوشمند الکترونیکی، فرد می‌تواند به راحتی تمام اطلاعات خود را با دیگران به اشتراک بگذارد. در واقع اطلاعات در کسری از ثانیه به موبایل مخاطب انتقال می‌یابد و مخاطب به راحتی به تمام اطلاعات دسترسی خواهد داشت. امروزه این موضوع بسیار با اهمیت است. با توجه به مشغله مردم و فراوانی اطلاعات یک معرفی آسان، جامع و سریع از خود می‌تواند بسیار مفید باشد.

یک تیر با چند نشان

با استفاده از کارت ویزیت هوشمند تله کارت با یک تیر چند نشان می‌زنید. علاوه بر تمام امکانات یک کارت ویزیت سنتی اطلاعاتی مانند تصویر، لینک شبکه‌های اجتماعی، توضیحات، شماره کارت‌ها، محصولات، خدمات و هر اطلاعات دیگر در کسری از ثانیه قابل انتقال است. تله کارت فراتر از یک کارت است و یک سایت اختصاصی در اختیار شما قرار می‌دهد و با داشتن تله کارت از داشتن سایت جداگانه هم بی‌نیاز می‌شوید.

ویرایش اطلاعات در هر زمان

تله کارت بر خلاف کارت ویزیت‌های سنتی یکبار مصرف نیست. تله کارت انعطاف‌پذیری بالایی دارد و در هر زمان و بدون محدودیت به صورت آنی قابل ویرایش است. مالک تله کارت می‌تواند با ورود به پنل مدیریت تمام اطلاعات تله کارتش را مدیریت (حذف، اضافه و ویرایش) کند. با استفاده از تله کارت اتفاقاتی همچون جابجایی محل کار، تغییر شماره تماس، افزایش قیمت محصولات، تغییر نام و ... هیچ نگرانی‌ای ایجاد نمی‌کنند.

بازاریابی و تبلیغات

هر تله کارت یک لینک اختصاصی دارد که توسط مالک مشخص می‌شود. با ارائه این لینک به راحتی تمامی اطلاعات تله کارت له اشتراک گذاشته می‌شود. از این لینک می‌توان در پیام‌های تبلیغاتی و بازاریابی استفاده کرد. همچنین با قرار دادن محتوای مناسب در تله کارت می‌توانید تمام خدمات یا محصولات خود را به مخاطب معرفی کنید.

رزومه شخصی

می‌توان از تله کارت به عنوان یک رزومه شخصی استفاده کرد. تنها کافیست اطلاعات رزومه خود را در تله کارت وارد کنید و به صورت کاملا متفاوت خود را به دیگران معرفی کنید.

تله کارت، دوستدار محیط زیست

استفاده از تله کارت سبب کاهش چاپ متعدد کارت ویزیت‌های سنتی می‌شود. به طور میانگین هر تله کارت از چاپ ۲۰۰۰ کارت ویزیت معمولی جلوگیری می‌کند. چاپ کارت ویزیت کمتر مساویست با قطع درختان کمتر.

سفارش تله کارت

اگر شما هم می‌خواهید تله کارت داشته باشید تنها کافیست سفارش خود را ثبت کنید. پس از ثبت سفارش طی چند روز کاری تله کارت‌تان را درب منزل تحویل بگیرید و به آسانی از طریق پنل مدیریت، آن را شخصی‌سازی کنید.

ثبت سفارش